Ängel
Idag har jag varit däckad i influensa så jag har varit nerbäddad hela dagen! De kom då in en ängel genom min dörr! Katterna fick sand och mat och jag fick kaffe! Jag somnade igen, efter några timmar kom ängeln in igen, nu fick jag middag, ängeln diskade städade undan och tömde soporna! Jag somnade om igen och trodde jag drömt, men det hade jag inte"jag hade ätit och disken var borta" Tack min Ängel för att du finns!
Nu kom ängeln genom dörren igen, med en Ginseng-snaps och sen kom en ängel till med Vick-salva...............så nu kan man sova gott inatt!