2007-08-06

Måndagmorgon

Nu är det dags att åka till jobbet, testar att sända grupp från gmail (webb)........

2007-08-04

Konstigt!

Konstigt!

Det går tydligen inte så bra med publiceringen

från Google-doc direkt till Spacet, till Blogger.com

däremot går det alldeles utmärkt!

Vet inte riktigt vad jag gör som

blir fel, får väl lösa det så småningom!

Lördag


Har varit på Saffran och ätit. de har alltid så God mat!

Var på Grillfest hos Anneli & Niklas igår och det var jättegott!

2007-08-02

Har lite svårt att sova just nu...

Har lite svårt att sova just nu...

så jag roar mig med PC´n...

SOM ETT ÖDEHUS

Ditt öga är tomt som ett ödehus,
det tör bo någon där likväl:
Man kan skymta ett ängsligt fladdrande ljus
ibland. - Kan det vara din själ?
/Nils Ferlin

Tackar Gittan för hjälpen!

Testar nu att publicera från Google-doc.

Hoppas det funkar!