Måndagmorgon
Nu är det dags att åka till jobbet, testar att sända grupp från gmail (webb)........
Allt mellan himmel och Jord
Nu är det dags att åka till jobbet, testar att sända grupp från gmail (webb)........
/ Unknown 0 kommentarer
Etiketter: Blogg
Konstigt!
Det går tydligen inte så bra med publiceringen
från Google-doc direkt till Spacet, till Blogger.com
däremot går det alldeles utmärkt!
Vet inte riktigt vad jag gör som
blir fel, får väl lösa det så småningom!
/ Unknown 2 kommentarer
Etiketter: Blogg
/ Unknown 1 kommentarer
Har lite svårt att sova just nu...
så jag roar mig med PC´n...
/ Unknown 0 kommentarer
Etiketter: Sömnlös
det tör bo någon där likväl:
Man kan skymta ett ängsligt fladdrande ljus
ibland. - Kan det vara din själ?
/ Unknown 0 kommentarer
Tackar Gittan för hjälpen!
Testar nu att publicera från Google-doc.
Hoppas det funkar!
/ Unknown 1 kommentarer
Etiketter: Blogg