2008-06-30
2008-06-26
Hälsa
Har varit på Sjukhuset idag! Skall åter om 2 veckor, då tar jag mera prover, mitt blodtryck är visst inte så bra, lite väl högt, får ändra medicineringen en aning!
/ Unknown 1 kommentarer
Etiketter: Hälsa
2008-06-07
Hälsan
Det går väldigt långsamt att hämta sig från hjärtinfarkten och hjärnblödningen..............men det går framåt, så man får väl vara nöjd......tre steg framåt och två steg bakåt.........alltid något!!!!
Igår kom jag inte ur sängen men idag är jag på benen!!!
/ Unknown 3 kommentarer
Etiketter: Hälsa
2008-05-20
Äntligen......
Äntligen av med Eländet............tack vare 125% Kojka.........Hade aldrig klarat de här själv...........även om jag varit helt frisk.........Känns som jag har min första semester!!!!!!!!!!
/ Unknown 1 kommentarer
2008-04-19
2008-04-16
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

