2007-08-29
2007-08-28
Ljudbok
Tog gittan på orden och beställde mig en Mp3 spelare så att de ska gå lätt att lyssna på ljudböcker m.m.
/ Unknown 0 kommentarer
Natt
Det verkar mest som man ska sova varannan Natt och vara vaken Varannan!
Nåväl, man kan ju alltid sitta vid datorn några timmar, då blir det ju snart morgon!
/ Unknown 2 kommentarer
2007-08-26
Foten
Igår kväll snubblade jag över damsugaren med min gipsfot!
Vilket gör att jag går med kryckorna helt och fullt idag!
Hoppas bara att det inte blev något annat än nån spricka i tåbenen!
/ Unknown 1 kommentarer
Etiketter: Hälsa
2007-08-25
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

