2007-05-27

Helg


Lördagen tillbringade jag i sängen, en fruktansvärd huvudvärk hade jag, hjärnan hade liksom expanderat, kunde inte se klart, kunde heller inte gå rakt!
Sedan kom morsdag, då var jag lite bättre som tur va! Fick presenter och blomster och finfrämmande!

2007-05-24

Trött


Då var denna dagen till ända, Känner mig som en Zombie, dödstrött!!

2007-05-23

Ånge

Idag bar det av till Ånge, var så slut när jag kom hem att jag knockades! Efter 2 timmars sömn så är jag vaken igen, fast jag kan lika gärna fortsätta sova....är fortfarande slut i kroppen............vill inte tänkta på morgondagen........ska då dit igen!!!

2007-05-22

Liden


Idag bär det av till Liden! Det är så vackert utefter Indalsälven, skulle kunna bo där!

2007-05-20

Söndag

Då var det Söndag igen, men nu tänker jag inte städa, får väl igen det surt efteråt!

2007-05-19

Huvudvärk


Idag har jag så ont i huvudet, åt nog lite väl mycket vitlök igår! Barometern går nedåt så det har väl lite med det att göra också!