Helg
Lördagen tillbringade jag i sängen, en fruktansvärd huvudvärk hade jag, hjärnan hade liksom expanderat, kunde inte se klart, kunde heller inte gå rakt!
Sedan kom morsdag, då var jag lite bättre som tur va! Fick presenter och blomster och finfrämmande!


