Anna Jansson
Nu har jag lyssnat på två böcker till, först Anna Jansson - Pojke försvunnen det var en bra bok!
Sedan lyssnade jag på Torgny Lindgrens - Hummelhonung, den hade jag kunnat vara förutan!
Den föll mig inte i smaken men jag kunde däremot somna till den! Tycker att boken är ganska bisarr, och att den på något sätt förlöjligar mänskligheten!