Tänkvärt
Om vi förstod varandra
bättre skulle vi bättre förstå hur ofta vi missförstår varandra. (Magnus von Platen)Allt mellan himmel och Jord
Om vi förstod varandra
bättre skulle vi bättre förstå hur ofta vi missförstår varandra. (Magnus von Platen)/ Unknown 1 kommentarer
Etiketter: visa ord
Äntligen har jag min dator åter, men nu är jag alldeles för trött för att sitta här, så det får bli en annan dag.............
/ Unknown 0 kommentarer
Etiketter: Dator
Idag har jag plockat Liljekonvaljer....................och fotat i Selånger...
/ Unknown 1 kommentarer
Etiketter: blommor
Fortfarande utan dator.......tror att jag blir tokig.....har inte något office här....inte heller något ftp-program.....hur ska jag kunna stå ut?
/ Unknown 1 kommentarer
Etiketter: Dator